Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Kasım 2011 Cumartesi

Bu sefer de ruyamda Ozan'in bekar evine gidiyordum. Bizim evdeki vitrini falan annem oraya goturmus. Ozan kizip duruyordu "abla ya, vitrini de getirdi, bi suru sus esyasi da getirdi, napiyim ben bunlari" diye. Donuste, ki tramvayla donuyorduk, mor bi kedi yavrusu buluyordum. Acayip tatliydi. Kokuyordum ekmek posetinin icine, eve getiriyordum. Ama kedinin varligini unutup baya geziyordum. Donuste poseti bi aciyordum, kedi yarim ekmek yemis, ishal olmus, ekmekgin, benim sac fircamin ve dirs fircamin ustune kakasini yapmis. Sac fircasini sabunla iyice yikayip tekrar kullaniyordum. Dis fircasini once yikiyordum, sonra tiksinip cope atiyordum. Yazik kedi de utancindan birakir birakmaz topraga kosup kakasini yapiyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder