Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ekim 2011 Perşembe

Yine tuhaf bir ruya gordum.

Bu defa gormemem gerken bir seyi goruyordum. Tam ne hatirlamiyorum ama beni kovaliyorlardi. Babam yorungede donen kucuk bir uzay gemisinde astronotmus. Babama kacmaya calisiyorum. Insnalarin evlerinde saklaniyorum. Sonra meger dunyain ust kati varmis, ayni Mario'daki fasulyeyle cikilan dunya gibi. Ama alt katmandakiler bunun varligindna haberdar degilmis.

Neyse cikiyorum yukari kata bir sekilde, orda Rumlar sadece Turkce, Turkler sadece Ingilizce konusuyormus. Kime guvenecegimizi sasiriyorduk. Rumlar da fena degildi ama sonunda Ingilizce konusan, basortulu orta yaslibi kadina siginiyorduk. Zaten polis gelince kadin bizi saklamayi beceriyordu. Bu arada ben erkekmisim.

Nihayetinde babama ulasiyorduk. Uzak gemisinin de iki katmani vardi. Alt katinda camurumsu bir syein icinde yuzuyorduk, sanirim teknik isler icin, ust kata cikmadan muhakkak dus aliyorduk. Bi de uvey kardesim varmis, 2 yasinda. Babam bakiyormus, annesi terk etmis. Ona da dus aldiriyordum. Ama polis beni orda da buluyordu. Sonra uyandim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder